Hemma från Lindan =(

Vart hemma idag. För att först när mamma skulle skjussa mig till Lindan så startade inte bilen.Dår ringde jag till Lindan & sa att jag kom senare. Men sen kollade jag om det gick någon buss & jag tyckte det gjorde det. Sen frågade jag buss stjaför om det kom någon 104 men det gjorde det inte. Då ringde jag hem till mamma & då såg mamma att jag hade kolat fel i busstabellen. då gick jag hem igen. Så ringde mamma till Lindan & sa att jag vart hemma idag. Vart lite iriterad =(

Kommentarer:
Postat av: Bästa mamman

Vilken dag va..haha!
Puss

Postat av: bästa mormorn

..oh du som ville vara på Lindan. Attans också! Puss.

2006-03-20 @ 21:05:19
Postat av: Lindan

aa men men jag är där i morgon i alla fall haha

2006-03-20 @ 22:11:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits