Tandläkaren

tand.gifIdag var jag till tandläkaren.
Jag hade inga hål men jag håller på att få hål men så har det varigt sen jag var liten.
 
Men hon tyckte att jag borstade tänderna bra. 





                                                                                      
                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                   


Kommentarer:
Postat av: Bästa mamman i världen

Tur att du inte hade hål då..som vanligt..haha

Puss

2006-06-30 @ 14:52:15
Postat av: Den bästa mostern

Fan vad bra då. :)

2006-06-30 @ 20:34:46
Postat av: Barbro

Bästa Evisen, GRATTIS till dina fina tänder. Ha en skön helg hos mormor o morfar o alla djuren. Kramar Babsan

2006-07-01 @ 11:32:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits