Stöld av mostern!

Hur mår du: Bra.
Saknar du någon: Nej.
Rock eller pop: Rock är bäst.
Är du svår: Vadå svår?
Är du frisk: Jaa.

Har du något jobb: Neeej.
Kyss på första dejten: Ja det är klart man ska få göra det.
Favoritsysselsättning: Sitta vid datorn.
Godaste chipsen: Dom där små nyttigare med tomat, spenat och potatis.
Den sista personen du talade i telefon med: Det var moster.
Favorit alkoholbaserad dryck: Jag dricker inte alkohol.

Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: grönblå på nåt sätt.
Är mustasch eller skägg snyggast: Mustasch.
Vill du ha barn: Ja men inte än.
Blir du ofta kär: Nej.
Ska du duscha idag: Nej. Jag duschade igår.

Två bra band: Green Day och The Offspring.
Två obehagliga filmer: Jag vet inte. Jag tittar inte på läskiga filmer.
Två roliga ämnen i skolan: Jag vet inte.
Två saker du jättegärna vill ha: En rik man och ett hus.

Är du glad just nu: Jaa.
Är du snygg: Ja, det kan ju inte jag säga (men min moster säger att jag är jättesnygg såklart).
Är du rik: Neej.
Är du stark: Nja... men jag blir nog sen när jag simmar lite till.

Är du bra på något: Att knäppa kort.
Är du snabb: Neej.
Är du snobb: Neej.
Är du hungrig: Neej.
Är du trevlig: Ja det hoppas jag. Haha!

Är du med i någon klubb: Neej.
Är du intressant: Neej, det vet jag inte.
Är du religiös: Nej.
Är du kåt: Nej. Haha!
Är du sportig: Nähej.
Är du solbränd: Nej.
Är du beroende: Av min data.
Är du singel: Jaa.
Är du kort: Nja jag är normal.
Är du tjock: Nee inte tjock men lite rund.

Är du bestämd: Sådär.
Är du uttråkad: Nej, inte just nu.
Är du nyklippt: Neej.
Är du smart: Ja ibland.
Är du blyg: Nja, kan vara.
Är du en bra flick/pojkvän: Jag har aldrig haft nån pojkvän sådär.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits