Ett test på mosters sida

Det här gjorde jag på mosters sida  =)

På det som visade vad som vad viktigast i livet för mig var:
1. Gris - Pengar.
2. Ko - Karriär.
3. Häst - Familj.
4. Får - Kärlek.
5. Tiger - Stolthet.

Det som sa endel om mig själv och min omgivning:
1. Hund - Mysig (Din egen personlighet.)
2. Katt - Gnällig (Din partners personlighet.)
3. Råtta - Aktiva (Personligheten hos dina fiender.)
4. Kaffe - Vuxet (Hur du upplever sex.)
5. Hav - Stort (Ditt eget liv.)

Färgen som avslöjade mina verkliga känslor för personen:
1. Gul - Olle (Någon du aldrig kommer glömma.)
2. Orange - Petter (En verklig vän.)
3. Röd - Mamma (Någon du verkligen älskar.)
4. Vit - Mormor (Din tvillingsjäl.)
5. Grön - Moster (Någon du kommer minnas resten av ditt liv.)


Kommentarer:
Postat av: Bästa mamman

Ja, jag är verkligen någon du älskar!

Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits