Jag

1. Vad heter du? Evelin
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Evelin
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma ville Felippa & Pappa ville Jessica
4. Vilket stjärntecken är du? Kräftan
5. Vilken årgång är du? Vaa??
6. Vart bor du? . I Orsa & i Bollnäs
7. Bott utomlands? Neej
8. Flyttat antal gånger? 7 Gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I Falun
10. Vilken skolklass? Första året på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 160 cm
2. Hur mycket väger du? skit i det du
3. Hårfärg och frisyr? Brun & lagomt
4. Ögonfärg? Gröna tror jag
5. Mest nöjd med? Mina Armar, Händer & ben
6. Minst nöjd med? Min mage
7. Skostorlek? 40 brukar jag ta på skor för jag vill ha större skor
8. Glasögon? Nee men har haft
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. Filmer? Gillbert Greip
2. Låtar? Många
3. Årstider? Höst
4. Mat/dryck? Vatten & Tacos
5. Djur? 3 Ödlor
6. Färg? Svart & Mörkblått
7. Parfym? Nee
8. Tv-program? Vet inte
9. Ämne i skolan? Vet inte riktigt en
10. Sysselsättning? Vaa??

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En Killtröja
2. Vad använder du just nu för skor? Jumpadojor
3. Favoritfärg på kläder? Olika men inte rosa i alla fall
4. Favoritmaterial på kläder? Vet inte
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Dom jag har på mig
6. Favoritaffärer? Ikea
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper inte kläder ofta
8. Favoritmärke? Vet inte
DITT HEM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mellan
2. Vilken färg på tapeterna? Vita hemma i Orsa &Vita med blommor i Bollnäs
3. Favoritmöbel i rummen och varför? I Bollnäs är det min data, Tv & Dvd
4. Vad vill du ändra? Inget
5. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ja i Bollnäs så ser jag hus & lite utsikt
6. Vad gör du oftast i ditt hem? Olika
7. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen
8. Favoritpryl i hemmet? Olika

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Mats
2. Var har du i din: a) jackficka just nu?  b) väska just nu? Inget
3. Vad är du beroende av? Datan
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Andvänder inte det
6. Vad tror du på? Vaa??
7. Vad köpte du senast? Vet inte
8. Har du nåt husdjur? Ja 3 ödlor
9. Vad bor du i? Orsa

Kommentarer:
Postat av: johanna selahn

hej evelin dety är johanna selahn

2006-10-06 @ 09:45:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits