JAG KOM IN I BOLLNÄS!!!

<----------Där kommer jag gå in varje morgon =)

Jag kom in fan vad glad jag är.
Nu är allt klart! =)

Folk söker dit från hela Sverige & 8 st får komma in & jag är en av dom. Just jag! =) hihi

Det är Mona som gjort det (att jag kom in).

Sen blir det att köpa nya möbler & packa grejerna i sommar.

Och måla min Lilla bokhylla som jag ska ha som nattduksbord.

Nu får jag ett nytt liv som jag önskade mig. =)

& få kompisar. jippi jippi!! 


JAG ÄR SÅ GLAD!!!                             

                                             Har en kompis där oxå som jag fick när jag prya i Bollnäs   =)

Kommentarer:
Postat av: Bästa och gladaste mamman i världen

Och jag är oxå glad. Jag grät en skvätt igår för jag blev så glad! Tänk att allt har funkat utan att jag behövt blivit arg en endaste gång! Älskar dig min unge!
Puss och kram

Postat av: bästa mormorn

Du är bääääst, älskade unge! Det här var jättekul! Vi ses i morgon. Puss mitt hjärta. Morfar hälsar

2006-04-06 @ 11:55:35
Postat av: morfar

Du är ju både trevlig och duktig.
Detta var mycket roligt för dig men även för oss alla. Jiipiiiii.

2006-04-06 @ 13:52:12
Postat av: Den bästa mostern som finns!

FY FAN VAD DU ÄR BRA LINUS!!
Du är den bästa som finns! Wohoo!!
Och så får du bli fotograf nu, du som är så duktigt på att ta kort! TJOHOO VAD BRA!! :D

Nästa vecka kommer du hit. Hurra!

Kram från din moster!

2006-04-06 @ 15:35:41
URL: http://matildamatsdotter.blogspot.com
Postat av: BigBro

YIIIPPPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEE
U did't and U are the best Evvis in the damn whole wide world.
BallNose here we come,......

2006-04-06 @ 17:17:37
Postat av: Mammas BigBro

YIIPPPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Du är bara den bästa Evvisen i hela jävla världen.
BollNäs nu kommer vi,.......

2006-04-06 @ 22:48:19
Postat av: Mammas BigBro

YIIPPPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Du är bara den bästa Evvisen i hela jävla världen.
BollNäs nu kommer vi,.......

2006-04-06 @ 22:49:35
Postat av: Mammas BigBro

YIIPPPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Du är bara den bästa Evvisen i hela jävla världen.
BollNäs nu kommer vi,.......

2006-04-06 @ 22:49:52
Postat av: Barbro

Bästaste Evelin. Bautakramar till dig och en stor puss. Jag är såååå glad för din skull. Du är bara BÄST. Love You

2006-04-07 @ 08:53:25
Postat av: carina

Vad kul att allting ordna sig. LYCKA TILL!

2006-04-07 @ 12:44:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits