Lite grejer som jag snott från moster haha!!

Kött eller fisk: Kött gillar inte fisk
Drink eller shot: va?
Öl eller vin: Jag dricker inte sånt
Kaffe eller te: Te men gillar inte det heller så mycket
Kort eller kontant: Kort lätt! 
Dusch eller bad: Duscha jag gillar inte och bada
Pumps eller ballerina: Pumps vad fan är det? Men jag tar väll ballerina efter som att jag inte vet vad pumps är
Svart eller vitt: Svart eller det bror på vad man ska vitt eller svart
Winnerbäck eller Lundell: ingen av dom
Paris eller Nicole: Vet inte
TV eller film: TV
Morgon eller kväll: Kväll för då är det mysigast
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Nee
Gillar någon annan dig just nu: Vet inte
Vad tittar du först på hos en man: Vet inte
Har du varit riktigt kär: Nee tror inte det
Ditt längsta förhållande varade: Har inte haft något
Vill du gifta dig: Jag vet inte 

Kommentarer:
Postat av: den bästa mormorn

Lundell, Lundell, Lundell är allra bäst!!! Puss på dig mitt bästa hjärta

2006-10-19 @ 07:18:29
Postat av: Mamman

Jag älskar dig så mycket!

PUSS

2006-10-20 @ 14:39:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits